Zubní péče od nazuby.cz

Dostala jsem možnost vyzkoušet pár výrobků z nazuby.cz.
Zubní péči mám moc ráda, tak jsem rozhodně tuto možnost uvítala. 

Co jsem si vybrala vidíte na fotce. Byla to bio zubní pasta, tablety na rozeznání zubního plaku, bělicí proužky pásky na zuby, jednosvazkový zubní kartáček na implantát, navíc jsem pak ještě dostala bambusový zubní kartáček.

Lehký pohled a zhodnocení výrobků viz níže.


Bělicí zubní pásky jsou super, že jsou vždy jednolitvě balené, viz foto. Dobře se nanáší na zuby, určitě zakoupím znovu.





Kartáček na implantáty (jelikož jeden mám) jsem již také vyzkoušela. Je fajn se i o implantát lépe starat, zatím jsem to moc neřešila, takže toto moc vítám.



Zubní pasta Biomed je zubní pasta s kokosem a skořicí - chuť zajímavá, má zuby bělit a udržet 24 hodin pocit čistoty. Chuť je fajn, nevím proč, ale já v ní cítím bylinky, oslovilo mě její přírodní složení. 



Tablety na indikaci plaku, doporučuji už jen proto, že je s nimi pořádná sranda :)
Tabletu rozkousáte a buď vám obarví plak červeně nebo modře. Po rozkousání máte krásně modrou pusu :) to mě rozesmálo a po vyčištění a odstranění tablety z úst jsem pořád měla úžasně růžový jazyk (i ráno :) prostě zábava. Tyto tabletky jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a určitě je to fajn věc, zjistit si čas od času jak kvalitně si čistíme zuby. Doporučuji.

                       



Bambusový kartáček jsem již v minulosti vyzkoušela, jsou to fajn věcičky, přijdou mi, že snad vyčistí zuby lépe než normální kartáček.







 

Komentáře

Oblíbené příspěvky