čtvrtek 23. ledna 2014

Co mě (ne)potěšilo za posledni týden

Stále nesněží.

Zjistila jsem, kde koupit me oblíbené čokoládové pomazánkové máslo.

Moje dracena je znovu napadena nějakým škůdcem.

Daří se mi dodržovat předsevzetí a zkoušet nové recepty.

Našla jsem květiny, které mohou být pěstovány i v temnějších prostorách (už je mám v nákupním seznamu IKEA), čímž částečně splním další předsevzetí pěstovat více květin.

Přišel mi objednaný materiál na tvoření, budu tedy o víkendu moci pokračovat.

Zde ještě malá ukázka z víkendového tvoření - organizéry na věrnostní karty.

Co potěšilo tento týden vás?

4 komentáře:

  1. Pěkné vákendové tvoření:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Největším potěšením tohoto týdne bylo zakončení zkouškového, a pak noví čtenáři na mém blogu bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) rozumím, taky jsem ještě nedávno studovala :) a sledováním ti samozřejmě radost také udělám :)

      Vymazat
  3. No Jitule,já hledím jak jsi šikovná a tvořivá :) Můžu říct,že se chystám znovu na šití a taky začít něco tvořit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář :)