Jak plyne život u nás...

Krásně...já si užila první 2 týdny v novém zaměstnání. Jedinou nevýhodu, kterou to má je to, že přijdu o letní dovolenou. Jinak jsem překvapena a zvykám si na spoustu věcí, jako je jiná pracovní doba, při které stíhám třeba i odpoledne skočit na koupák :)

Tento víkend jsem si vzala na hlídání synovce, bylo u nás tolik akcí, že bylo škoda je nenavštívit.
Navštívili jsme exkurzi ve společnosti Tajmac, který byl opravdu nabitý programem pro děti, nejprve nám dítě pěkně zmalovali, což jsem zfotodokumentovala aspoň mobilem (foťák byl zapomenut doma). A pak si malý jen užíval, jízdu na konících, jízdu vláčkem, trampolínu, skákací hrad, vystoupení kouzelníka, prohlídku hasičských vozidel a další. Opravdu krásná akce.

 
Když jsme se po cestě stavili v shoppingu centru na něco k večeři k synovcově radosti se mohl podívat na formuli, nebyla to originální, ale nějaká napodobenina pro děti, když do ní hodíte penízky, můžete si na monitoru zahrát hru :) Tak jsme se aspoň vyfotili....
 
 


Při jeho odpoledním spánku, jelikož už z ranní akce byl značně unavený :) jsem já stihla aspoň vyžehlit a mohli jsme pokračovat do dětského zábavního parku, kde jsme strávili zbytek odpoledne....
 
A večer už jen krásně usnul :)
 
Takové dny jsou nejlepší...

Komentáře

Oblíbené příspěvky