Já a sport a outfit

Tento příspěvek tak trochu navazuje na ten předchozí o cvičení.
 
Ráda bych všem po dlouhé době začínajícím cvičenkám dodala odvahu a nějaké ty zkušenosti.
 
Jak jsem již zmínila, opravdu jsem doma neměla moc na výběr co se outfitů na cvičení týká, takže nezbývalo, než se vydat do obchodů, byla jsem totiž ještě navíc kamarádkou dohnána k běhání.
 
Nejvíc mi chyběly kalhoty (legíny chcete-li). Po návštěvě několika obchodů, kde jsem našla kousky ve spoustě barevných kombinací (někdy by mě zajímalo kdo ty barvy vymýšlí - modro-růžovo-žluté apod.) a různých cenových kategorií jsem skončila v Tescu a F&F. Výsledkem byla má naprostá spokojenost s 3/4 kalhotami za cca 250 Kč. Tmavě šedá bez jakýchkoli barevných výstředností. Na fotu i vidíte, že mají krásně prošité švy. Bála jsem se, zda-li při běhu nebudou klouzat, drží perfektně, maximální spokojenost.
 
Před měsícem jsem se tam vydala znovu pro dlouhé kalhoty, vzala jsem v podstatě stejné, jen světlejší, které navíc mají vzadu a vepředu kapsičku na drobnosti jako klíče. Taky maximální spokojenost. Cena cca 450 Kč.
 
 
Pak mi samozřejmě chyběly trička, tílka...ty jsem nakoupila v Lidlu, tento kousek oblečení mi nepřijde nijak extra funkční, většinou se často pere. Cena cca 200,- Kč za oba kusy.
Dále jsem tam pořídila funkční tričko, které jsem spíše používala jako mikinu v chladnějším počasí, je velice příjemné na těle a má i takovou hezkou výstražnou barvu. Cena cca 200,- Kč.
 
 
Co mi přijde hodně důležité jsou sportovní podprsenky. Po nich jsem vůbec nepátrala a padla mi do oka jedna v Lidlu, cena opět cca 200,- Kč. Absolutně jsem netušila co od ní čekat a výsledkem je mé naprosté nadšení. Je dokonale pevná i na běh, krásně drží i rovná záda, prostě spokojenost. Druhou jsem si tam koupila nedávno, bezešvou, za cca 229,- Kč s tzv. push-up efektem, opět drží krásně i záda. Následně jsem obhlížela konkurenční nabídky a většina mi jich přijde vhodná maximálně na méně namáhavé sporty. Ceny nesrovnatelné.


Doufám, že jsem vás trochu navnadila na nákupy a dokázala, že nemusí být vždy za šílené pálky - mě výše uvedené opravdu sedlo.

Sportu zdar :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky