Nordic walking

Sport mám docela ráda. Poslední dobou jsem ovšem přehlcena všemi módními trendy, všichni běhají, všichni cvičí na tyči, všichni chodí na alpinning...

Ráda sporty střídám, neomrzí mě.

Zaujal mě taky Nordic walking - Severská chůze.
Hlavně jsem toužila absolvovat lekci s lektorem, abych se dozvěděla, jak správně zacházet s hůlkami, jaký je v nich rozdíl a další nezbytnosti. Když se mi na facebooku zobrazila pozvánka na lekci kousek od mého domova v lese, neváhala jsem.

Splnilo to veškeré mé očekávání. U této chůze, pokud ji správně provedete zapojíte skoro celé tělo, příjemně si pokecáte, jste na čerstvém vzduchu a náklady jsou jednorázové - potřebujete hůlky (hůlky koupíte za cca 800 - 1500 Kč) a vhodnou obuv. Teď mi zbývá už jen najít nějakého parťáka :)

Na lekci jsme jsme se naučili protáhnout se, správnou chůzi, správnou manipulaci s hůlkami a šlo se na praxi do lesa :) Výhodou je, že tento sport mohou provozovat i méně zdatní a věkově pokročilí.


Komentáře

Oblíbené příspěvky