úterý 14. března 2017

Koberečky na sedačku

Na blogu jedné úžasně šikovné kolegyně jsem objevila kontakt na paní, která vyrábí krásné koberečky.

Jedná se o paní Světlanu Hejnovou - odkaz na její obchůdek zde.

Netušila jsem, že se koberečky dají použít i na sedačku, což mě zaujalo. Většinou jsem na sedačky používala deky, plédy a další přehozy. Jsou pak takové útulnější, teplejší.

Sedačky jsem změřila, popřemýšlela o barvě a u paní Hejnové objednala nejprve malý kobereček na zkoušku. Přišel..je skvělý vypadá nádherně. Objednala jsem tedy posléze hned i kobereček na velkou sedačku. Je pevně tkaný, super teplý a působí prostě krásně hřejivě. 

Na sedačce také pevně drží a nemá tendence se různě hrnout jako deky a plédy. Pratelnost na 30 stupňů je vyhovující.

Za mě tedy za 1! 

Zároveň jsem také pořídila 2 nové polštářky, ten s hvězdou a šedý s proužky - vše HM Home. 






1 komentář:

Děkuji za váš komentář :)