Dovolená

Je to už chvilka...byl to první červencový týden...

Vzala jsem svého 8-letého synovce s sebou na celý týden k Lipnu...co vám budu povídat...byla to bomba :) i já zažívala svá poprvé - například ta první jízda na šlapadle - netuším proč, ale vážně jsem to nikdy doteď nevyzkoušela :) 

Musím říci, že s dětmi je Lipno docela drahá destinace, ale zase ta spousta zážitků...vlny jako na moři, lodě také...šlapadlem se dostanete za půl hodinku od břehu na Králičí ostrov - kde se opravdu pasou králíci a morčata, na zámku v Českém Krumlově se dozvíte něco o bílé paní Perchtě (to si i to dítě zapamatovalo), zjistíte, že ne všechny děti ruší výklady na památkách (z čehož jsem měla obrovskou radost :) 

Hlavní je ale ten úsměv...ten byl na rtech pořád až na jeden den....takový ten nevysvětlitelný...i děti mají nejspíše své depky, které jako lusknutím prstů přejdou. 

Po večerech jsme se vraceli do dob dětství viz hraní hry...město, jméno, zvíře, věc...to byl luxus...

Pak se člověk vrátí domů...kde nikdo neřve, nemluví a je mu z toho občas i smutno :) tak doufám, že zase příští rok. Mohla bych z toho udělat tradici, to zní jako dobrý nápad!

A teď vás zahrnu pár fotkami...spíš jsem si užívala než fotila :)












Komentáře

Oblíbené příspěvky