Pro mimísky

Mám v současné době spoustu těhotných kamarádek, sousedek a dalších žen :) jsem za to moc ráda, někdy, když se chvíli nedaří je ta radost ještě o to větší :)

Jsem člověk, který rád obdarovává, tak jsem se opět zasedla ke stroji a rozhodla se pro kamarádku a jejího prcka něco ušít. Bude to chlapeček, tak jsem nakoupila (snad poprvé v životě) látky laděné do modra a ušila jsem jednu deku (s tou to byl trochu porod, přece jen ta heboučká látka, která je na spodní straně trochu ujížděla) a celé jsem to doplnila polštářky. Ty sešívané mě poslední dobou moc baví, je to taková hezká hra.

















Komentáře

  1. toll geworden
    ich mag die FARBEN so gerne

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)

Oblíbené příspěvky