neděle 10. září 2017

Pro mimísky

Mám v současné době spoustu těhotných kamarádek, sousedek a dalších žen :) jsem za to moc ráda, někdy, když se chvíli nedaří je ta radost ještě o to větší :)

Jsem člověk, který rád obdarovává, tak jsem se opět zasedla ke stroji a rozhodla se pro kamarádku a jejího prcka něco ušít. Bude to chlapeček, tak jsem nakoupila (snad poprvé v životě) látky laděné do modra a ušila jsem jednu deku (s tou to byl trochu porod, přece jen ta heboučká látka, která je na spodní straně trochu ujížděla) a celé jsem to doplnila polštářky. Ty sešívané mě poslední dobou moc baví, je to taková hezká hra.

















2 komentáře:

  1. toll geworden
    ich mag die FARBEN so gerne

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář :)