Krémy Clinique

Dlouho jsem si přála vyzkoušet krémy Pep-start od Clinique.Konečně jsem si je tedy obstarala - zatím v malém balení 15 ml a mohla jsem zkoušet.Klasicky jsou hypoalergenní, bez vůně - ta pro mě není nijak důležitá.

Každý z krémů má jinou konzistenci.

Modrý hydroblur moisturizer je taková trochu matná hmota, která pleť zkrášluje a zmatňuje.Myslím, že někdo v recenzích doporučoval, že je výborný pod make-up.Používám jej na den.

Žlutý hydrorush má SPF 20 a má klasickou konzistenci krému, používám jej na noc.

Oba se krásně vsakují a pleť po nich mám určitě hezčí. Mým cílem bylo hlavně mít pleť více hydratovanou, což oba krémy splňují.Mám ráda i ty jejich malé balení, na cesty ideál, velká se mi hůře spotřebovávají.Za mě doporučuji.



#clinique #pepstart #cliniquepepstart
#facecream #hydroblur #hydroblurmoisturizer #cliniquecosmetics #facecare #hydrorush

Komentáře

Oblíbené příspěvky