Někdy se to komplikuje + DIY

Letos opravdu nemám moc příjemný rok. Není dne, kdy by se neudálo něco, co rozhodně nepotěší.

Přijde mi, že lidi si ubližují sami navzájem, ani neví proč, jen aby si vylepšili ego a něco dokázali.

Na druhou stranu, pořád potkávám i lidi, kteří tohle všechno vyváží dobrým slovem a skutky. Například jsem poslední dobou jela několikrát vlakem. Jednou mi průvodčí pozdržel vlak, když jsem dobíhala, přišel za mnou hezky ke mě promluvil a popřál mi hodně štěstí. Při druhé cestě mi další popřál hezký výlet. Tyhle maličkosti úplně stačí :)

Já se letos rozhodla před Vánoci dělat jen ty hezké skutky, ať taky někoho potěším, někomu rozzářím den. Někdo ten svět prostě musí zlepšovat. Představa, že to děláme všichni je ale ještě lepší :)

Člověk za život potká spoustu lidí, kamarádek, pak se některé vdají, odstěhují. Pár z nich, na které ráda vzpomínám jsem se letos rozhodla potěšit, malým předvánočním dárkem z mojí dílny.

V tomto malém balení ze zbytkového balicího papíru se nachází například balzám na rty (ty jsem mimochodem vybartlovala za mé šité výrobky a jsou úžasné, každý jinak voní a jsou moc příjemné na rtech).



Dalším dárkem, co budu posílat budou například kosmetické taštičky nebo chňapky, to snad každou ženu potěší.



Vánoce nejsou u mě letos na pořadu dne. Když je člověk sám, vše tak nějak jinak řeší. Ale každopádně vyzdobit lze i panelový dům. Stačí pár malých krásných dekorací a je to.
Tato hvězda je vyrobená ze svačinových pytlíků, použila jsem jich celkem 9 ks. Slepíte, prostřiháte a je hotovo. Pokaždé jiná, pokaždé krásná. Nějaké návody určitou budou na youtube nebo pinterestu.



 Krásný podzim přeji!


Komentáře

Oblíbené příspěvky