Trable se zvířátky - morče


Mít doma zvíře a to jakékoli je zodpovědnost. Nepořizujete si ho s tím, že se jej za nějakou dobu zbavíte. Nicméně pořád mě děsí to, jak to lidé vnímají a jak se zvířaty zachází.

Já mám 2 morčata, a to už předtím jsem 4 nebo 5 kousků dochovala.

Za poslední 2 týdny mě tahle papírová kráska stála asi 5000 Kč. Nejprve si poranila o seno očičko a teď byla nutná operace močového kamene. O peníze tu jde až v poslední řadě. Aspoň tedy u mě.
Prvotní bylo pro mě její zdraví a je vidět, že chápe, že jí pomáhám. Kdo tyhle zvířátka zná a zná i pooperační péči ví, že to není žádný med. Zvířátko musí hlavně jíst, jakmile přestane, je to katastrofa.
Takže tekuté seno, speciální aplikátor a neustálá péče jako o kojence.

Já naštěstí měla štěstí a začala jíst sama hned po narkóze. Trochu mě děsila velká jizva při manipulaci s ní, ale to se taky zvládlo :)

Pokud někdo uvažujete o morčeti, klidně se ozvěte, podám info, ať jste připraveni na to co vás čeká. 

Všem mazlíčkům přejeme hlavně hodně zdraví :)





Komentáře

Oblíbené příspěvky