Moje kreativní já a svatba kamarádky

Moje kreativní já mi teď hodně pomáhá překonat tuto dobu. Po roce už se mi také zdá, že má nálada není vždy pozitivní a holt nějaký ten splín se ukáže.

Vlastně již rok jsem věděla, že bude mít kamarádka svatbu. A slíbila jsem, že jí pomohu s dekoracemi a nějakou tou výzdobou - a to je něco přesně pro mě :)

Původně ji měla mít na místě zvaném Koliba. Možná je i dobře, že tato možnost nevyšla, jelikož "koliby" bývají většinou tmavé a plné trofejí, což je otázkou, zda-li to je ideální výzdoba na svatbu :) Na této kolibě to nebylo jinak. Mě osobně to místo přišlo tmavé.

Nakonec se však situace vyvinula tak, že se rozhodli uspořádat svatbu na zahradě svého domu.

A musím říci, že mě se celá akce nakonec moc líbila. Vše bylo střídmé, jednoduché, sladěné. 

Mě osobně to přišlo moc hezké. Každý máme ovšem vkus jiný, takže vše je na úhlu pohledu.

Pro inspiraci pár fotek.

Na stole byla dřevěná prkénka, na nich svíčky z Ikey, které jsem pak dozdobila zelení, která se nacházela přímo v místě, jelikož maminka nevěsty je velká zahradnice. Na slavobránu jsme použili lehkoučké rouno a dozdobili opět jen zelení.

Další dekorace byly ještě pověšené na pergole - vesměs jen bílé a světle zelené pompomy a kytičky z hnědých papírových pytlíků.













Komentáře

Oblíbené příspěvky