Mnichov Allianz Bayern Arena - muzeum + prohlídka

Můj synovec, letos měl 14 let, přišel s báječným nápadem!
Jako fotbalový fanoušek chtěl vidět Allianz Bayern Arenu v Mnichově. Cesta cca 6 hodin, žádná hrůza, já měla naplánovaný termín dovolené, ale bez plánu. 

Tak jsem souhlasila, naplánovala zabookovala hotel.
A výlet to byl tedy úžasný.

Hotel dokonalý, na snídani preclíky a vlastnoručně udělané wafle (no jo, mají tam waflovač, nalijete si těsto...co vám budu povídat, to byla láska :), ty snídaně mi budou chybět...

Všude se krásně dostanete metrem, druhý den jsem již byla profík :), ale také je celé město protkané cyklostezkami, které jsou podél všech chodníků, ideální na procházky, brusle, běh.

V Allianz Bayern Areně, jsme zaplatili cca 50 EUR vstupné (do 13 let mají děti slevu, což se nás netýkalo) - vstupné bylo tedy jak do muzea tak na prohlídku stadionu s průvodcem. Prošli jsme si fotbalové muzem, kde je spousta videí, promítá se tam i film, je tam ukázka autobusu, poháry - co vám budu povídat, mladý pán byl nadšen :)

Ale pak následovala prohlídka stadionu s průvodcem. My si vybrali anglickou (bohužel a to je velký nedostatek nemají audioprůvodce v češtině, to mě dost mrzelo), takže jsem tlumočila. Synovec se učí jak anglicky tak německy a musím říci, že dost slovíček chytal, což bylo taky fajn.

Prohlídka byla úžasná, plná emocí, když jsme si zkoušeli jako opravdoví fotbalisté nastoupit na stadion, nebo jsme si poslechli ozvěnu, když jsme zařvali gol.

Musím říci, že i já jako nefanoušek jsem si odnesla moc hezký zážitek. Kdo máte doma milovníky fotbalu určitě doporučuji na výlet!













 

Komentáře

Oblíbené příspěvky