Pivovar Bernard

Letos jsem při cestu na dovolenou do Třeboně navštívila pivovar Bernard a užila si exkurzi. Brigádničím v hospůdce a Bernard je u nás velmi oblíben, tak mě toto téma trochu zajímalo.  

Za mě se rozhodně jedná o krásný podnikatelský příběh. I když nyní je z 50 % vlastník zahraniční.

Pivovar sám o sobě je čistý, krásný, pan průvodce velmi barvitě vše popisoval, někdy bych řekla, že mohl i méně lobovat přímo za tuto značku, ale chápu, že je to asi jeho životní láska :) 

Prošli jsme všechny provozy, o víkendu, kdy my jsme se zúčastnili již provoz nejel. Na konci nás neminula ochutnávka.

Tak i tak se mi asi nejvíce líbil na začátku promítaný film o celé historie a majitelích.

Celkově moc příjemný zážitek.

V obchůdku se suvnýry jsem také nabrala nezbytné maličkosti domů. 

Pokud při vašich cestách pojedete kolem, určitě se zastavte.



















Komentáře

Oblíbené příspěvky