DIY obraz - vhodné i pro děti :)

Nedávno mi kamarádka Věrka půjčila starší čísla kreativních časopisů. Vesměs jsem tam nic moc zajímavého nenašla, přece jen metody doznaly spousty změn, materiály najdeme všude možně také nové..

Jeden návod mne tam přece jen zaujal, proto se o něj ráda podělím i s vámi v mém podání.

Nejprve co všechno budeme potřebovat:

1. plátno na rámu - velikost záleží jen na vás
2. lepidlo - já použila klasický Herkules ve žluté dóze
3. akrylové barvy - záleží čistě na vás
4. štětec
5. misku na případné míchání barev

V prvním kroku jsem si barvy trochu naředila ve dvou miskách, já použila dva odstíny zelené, máme totiž docela zvláštní zelenou barvu na jedné stěna a mým cílem bylo tedy vytvořit obraz, který by nebyl přeplácaný a ladil právě s touto stěnou.

Dalším krokem je nanesení docela silné vrstvy lepidla na plátno.
Já plátno prostě pocákala a rozmazala.

V dalším kroku nanesete barvy. Různě jsem je nakapala na plátno, viz foto.


Nyní potřebujete barvy nějakým způsobem zapustit do sebe - ideální je vzít na to nějaký hrubší kartáč, hřeben nebo kartáč, který má na konci takové ty malé plastové kuličky :) a prostě přes obraz přejíždíte a přejíždíte až dosáhnete výsledku, který se vám líbí.

Výsledek případně ještě umocníte obyčejnou špejlí, opačným koncem štětce nebo čímkoli dalším.


Dopracování už je jen na vás. Já samozřejmě nabarvila hrany, smíchala jsem obě barvy v mističce a barvila.

Jelikož jsem vodu zředila a následně jsem obraz naklonila, samozřejmě se mi všechno pěkně slilo dohromady, ale i tak jsem to nakonec popravila štětcem a barvou :) výsledek viz níže.

Celé dílko jsem chtěla ještě dozdobit stříbrnou konturou, nakonec jsem obraz ale nechala tak, myslím, že vyhovuje. 


A pusťte se do dílka :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky