neděle 6. dubna 2014

Kapsář na (dvoupatrovou) postel DIY

Při šití organizérů na věrnostní karty, mě napadlo ušít ze zbytků látek kapsář na dvoupatrovou postel, takové dvě vlastní má sestra. Tento konkrétně bude dárek k blížícím se narozeninám :)

Jeho úkol je ukládání různých maličkostí, knížky, kapesníčky, prostě to co potřebujete u postele.


Výroba je docela jednoduchá:
- látky sešijete do dlouhého hada
- podžehlíte výztuhou, já použila ronopast
- postupně sežehlíte, abyste získali kapsičky
- obšijete dokola, aby kapsičky drželi na svém místě
- připravíte si dlouhé popruhy na upevňování kapsáře na postel (na fotu nejsou vidět, našila jsem je do obou horních rohů)
- nachystáte si zadní díl látky
- obě části sešijete lícem k sobě a protočíte
- dovnitř jsem vložila decovil a zažehlila
- vše jsem ještě pro dekoraci při okraji obšila

A dílko je hotovo :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář :)