Recenze suchých šamponů na vlasy

Suché šampony asi každý zná. Používají je lidé o kterých jsem to ani netušila a tiše jim záviděla ty úžasné svěží vlasy...a pak jsem se zeptala :)

Já vyzkoušela doposud celkem 3 značky.

První byla Aussie. Tento suchý šampon také hodnotím jako nejlepší. Koupila jsem si nejprve na vyzkoušení cestovní balení a následně i velké.
Šampon se fajn nanáší, moc nepráší, ale co je hlavní, vlasy mám po něm i 3 dny plné objemu a krásně svěží, aniž bych musela v dalších dnech znovu stříkat. Vůně také super. Doporučuji, za mě určitě číslo 1.


Další výrobek, který jsem vyzkoušela na základě recenzí od kolegyň byl Batiste. Není špatný, nicméně mi po něm vlasy nevydrží tak dlouho krásné jako po Aussie. Docela mé vlasy i slepuje. Samozřejmě účinky mohou záviset na typu vlasů atd. Za mě tedy Batiste druhé místo.

Posledním, který jsem vyzkoušela a také nejlevnějším byl Balea. Tento bohužel za sebe moc doporučit nemohu. Vlasy mi po něm vydrží hezké jen 1 den, špatně se mi nanáší a docela i dělá nepořádek. Vůně fajn. Možná jen nesedl mým vlasům.


Máte zkušenosti ještě s nějakým, který je podle vás dobrý a doporučily byste ho?

Komentáře

Oblíbené příspěvky