Yves rocher a dárek k narozeninám

Každý rok dostávám od Yves Rocher nějaký dárek k narozeninám.

Dostanu vždy do schránky jejich nazvěme to "newsletter" se slevami, ale i poukazem na dárek. Kdo je u nich registrován, asi to zná.
Moc často jsem teď do tohoto obchůdku nezavítala, i když jejich výrobky mám ráda. Mají docela pěkné složení, méně chemie než komerční výrobky.
Nedávno jsem na jejich nové šampony četla velmi hodné hodnocení v recenzi, tak jsem si říkala, že ten bych si mohla pořídit a zrovna tedy vyzvednout dárek k narozeninám.

Musím říct, že jsem nadšená. 

Šampon má příjemné složení, díky němu tedy i méně pění, to mě ale nijak netrápí.
Po prvním použití byly mé vlasy příjemné, zdálo se mi, že se méně mastí a to i přes tato vedra.
Budu samozřejmě sledovat jak funguje i dále.

K nákupu jsem jako dárek dostala tekuté mýdlo na ruce. Výběr byl z několika vůní.
Já si vzala mango-koriandr. Krásně voní a musím říci, že i ruce od oleje krásně umyje.

Jako dárek k narozeninám jsem dostala hydratační tělové mléko v tubě. Já jej zatím tedy používám na obličej a přijde mi podstatně lepší než většina krémů, které mám přímo na obličej. Zdá se mi, že opravdu pěkně hydratuje, zatímco je lehké a dobře se vstřebává.

Všimla jsem si v obchůdku i pár dalších novinek, takže se určitě vrátím.

Nejvíc je mi sympatické to, že výrobky mají většinou více jak 80% přírodních složek.

Co vy a Yves Rocher, používáte a případně můžete něco doporučit?





Komentáře

Oblíbené příspěvky