Life with Cooking Chef

Přesně tak se jmenuje můj další profil na Instagramu.

A o co jde? Firma Kenwood vyrábí úžasného pomocníka do domácnosti, robota Cooking Chef, který vaří! Má totiž zabudovanou indukční plotýnku a časovač, což z něj dělá stroj, u kterého nemusíte stát.

Dají se s ním dělat opravdu skvělé věci. Vařit, vařit v páře, sekat, krouhat, hnětat těsto, míchat krémy, mixovat ve vysoké rychlosti, dělat skvělá smoothie a tisíc dalších věcí. Já jsem experimentátor, takže zkouším všechno možné, i věci, které jsem předtím nikdy nevařila. 
Na tomto profilu jsem se tedy rozhodla přinášet nápady, recepty i případnou pomoc a rady méně zkušeným.

Za mě tento přístroj rozhodně stojí za to (nejedná se o placenou reklamu :)).

Pár fotek a zkušeností níže.

Vaření jsem započala rýžovou kaší v kokosovém mléce. 
Na robotu nastavíte tyto věci: - teplotu - časovač - interval míchání či program
Nasypete rýži mléko, nasadíte ochranné kryty a vlastně se o nic nestaráte, jen počkáte až zapípá minutka. A geniální snídaně je na stole.



Dalším pokusem byl alpský knedlík plněný povidly.
Robot udělá těsto, které necháte vykynout, pak nachystáte knedlíky.
Do mísy dáte 0,5 litru vody nastavíte teplotu. Napařovací košík vybavíte pečícím papírem, který propícháte. A pak už jen nastavíte časovač na 10 minut a knedlíky vaříte v páře.
Krásně nabydou na objemu a ještě další dny jsou po ohřátí vláčné.








Tiramisu s domácími máslovými sušenkami, těmi jsem nahradila přeslazené kupované cukrářské. Robot udělal těsto a i vyšlehal krém.


A v mixéru uděláte báječnou domácí banánovou zmrzlinu, je úžasně krémová. Stačí dát zmrazit na kolečka nakrájený banán a před mixováním jej naopak nechat na chvíli povolit.


Musím říci, že robot není levná záležitost, ale posunuje gastronomii na nový level, mám dny kdy nezapínám varnou desku, ale robot :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky