Přírodní svíčky, jiné, swap

Konečně jsem vychytala moje sojové recy svíčky! 
Je vážně umění najít knot, se kterým svíčka opravdu vyhoří celá. 
Ta moje teď vyhořela úplně do dna :)
Jsem moc spokojená. Paradoxně nejlepší knot je i ten nejdražší. Kdo by měl zájem o nějaký swapík pár svíček mám teď na skladě, klidně nabídněte vaše výrobky.
Kvalita svíček přírodních oproti klasickým parafinovým a jiným je jednoznačná - žádné vypouštění látek do ovzduší.




Dalším mým výrobkem jsou kosmetické taštičky, kde uvnitř je koženka.
Tzn. jsou odolné vytečení, kromě zipu tedy, tama by něco protéci mohlo :)
Mě se za poslední dobu do batohu lehce vylila toaletní voda, ta vůně pak všude nebylo moc příjemná.
Koženka uvnitř má tedy pro mě jisté opodstatnění :)
I toto možnosti swapnout :)





Užívejte krásné léto!

Komentáře

Oblíbené příspěvky